Forbered dig på besøg

Populært spørgsmål

Ved reparationer:

Step 1:

Vi skal passe på vores teknikere, så hvis du ikke er hjemme til at hjælpe med at løfte eller frigøre produktet skal du sørge for at gøre det på forhånd:

Step 2:

Opvaskemaskiner:

I de fleste tilfælde vil teknikeren skulle have opvaskeren ud fra underskabet for at kunne reparere den. Sørg derfor for, at der ikke er en fodliste i vejen, eller at denne er frigjort / skåret fri så opvaskemaskinen kan trækkes ud.

Step 3:

Vaskemaskiner:

I de fleste tilfælde vil teknikeren skulle have toppladen eller bagpladen af vaskemaskinen for at kunne reparere den. Han vil ofte også skulle kunne tippe maskinen bagover. Sørg derfor for, at der ikke står en tørretumbler ovenpå. Skal han skifte lågen kan han dog ofte klare sig, selvom der står en tørretumbler ovenpå, men nedtag den helst for en sikkheds skyld.

Step 4:

Tørretumblere:

I de fleste tilfælde vil teknikeren skulle have toppladen eller sidepladerne af tørretumbleren for at kunne reparere den. Sørg derfor for, at tørretumbleren er taget ned fra vaskesøjlen, så den er til at komme til.

Populært spørgsmål

Ved installationer:

Step 1:

Sørg for, at der er gjort plads til at komme ind med produktet hvor det skal placeres, samt at der er klargjort nødvendige installationer som strøm, antennestik, afløb, vandtilførsel mv. for montering af det pågældende produkt.

Vil du afbestille eller ombooke besøget, så kontakt os hurtigst muligt på telefon 98182100.

Step 2:

Du får snart teknikerbesøg og i den forbindelse er det vigtigt, at du forbereder besøget, så teknikeren har de bedst mulige betingelser for at udføre opgaven.

Step 3:

Vores teknikere er uddannet til at tage skoene af når de går ind hos dig, men af sikkerhedsmæssige hensyn er de ofte nødsaget til at beholde skoene på. Vi håber det går, og vi skal nok træde varsomt :-)

Step 4:

Husk ved besøget, at stille spørgsmål til teknikeren omkring dit produkt - han vil med glæde forsøge at besvare dem alle.

Step 5:

Sørg for, at der er gjort plads til at komme ind med produktet hvor det skal placeres, samt at der er klargjort nødvendige installationer som strøm, antennestik, afløb, vandtilførsel mv. for montering af det pågældende produkt.

Vil du afbestille eller ombooke besøget, så kontakt os hurtigst muligt på telefon 98182100.

 

Hjælper ovenstående ikke?

Hvis ovenstående tips ikke hjælper så tøv ikke med at kontakte os eller bestille et servicebesøg.

Kontakt os på +45 98182100 eller info@cjdele.dk.

Du kan også bestille os til et servicebesøg, så kommer vi så hurtigt som muligt.