Før Kundebesøg


Den bedste kundefeedback vi får fra vores kunder, får vi når de selv har forberedt sig på teknikerbesøget. 

Nedenfor giver vi en vejledning i hvordan du kan forberede dig.

  1. Kontroller på linket til din status-side, at alle oplysningerne er korrekte. 
  2. Sørg for, at produktet der skal serviceres, er frit tilgængeligt.

Teknikeren hjælper selvfølgelig gerne i forbindelse med besøget, men han kan ikke løfte på produkterne alene. Hvis det ikke er gjort på forhånd, skal du altså sørge for, at der er nogen til at hjælpe ved besøget.


Vaskemaskine:
Hvis der står en tørretumbler ovenpå, så nedtag tørretumbleren, så teknikeren kan få toppen af vaskemaskinen 
Er vaskemaskinen hævet op på et repos, skal maskinen være nedtaget og stå på gulvet til teknikerbesøget.
(Hvis der blot skal skiftes en låge, et bundpanel, en dørlås, eller andet som skal skiftes direkte fra fronten, så er det ikke nødvendigt at tage vaskemaskinen ned – forhør os evt. på forhånd).

Giv tekniker adgang til bagside af vaskemaskinen


Tørretumbler:
Hvis den står ovenpå en vaskemaskine, så sørg for at tage den ned, så teknikeren kan komme til den (Hvis der blot skal skiftes en låge, et bundpanel en dørlås, eller andet som skal skiftes direkte fra fronten, så er det ikke nødvendigt at tage tørretumbleren ned – forhør os evt. på forhånd).
Er tørretumbleren hævet op på et repos, skal maskinen være nedtaget og stå på gulvet til teknikerbesøget.

 

Giv tekniker adgang til bagside af vaskemaskinen


Opvaskemaskine:
Som oftest skal opvaskemaskinen trækkes ud på gulvet for at blive repareret – den del skal vi nok sørge for. Bare du sørger for, at evt. fodpanel foran opvaskemaskinen er fjernet til besøget.


Kogeplade:
Nogle kogeplader er limet ned i bordpladen ved montering. Det er som oftest unødvendigt at lime kogepladen til bordpladen, og for at vi kan reparere på produktet skal det skæres fri. Sørg derfor for, at kogepladen er frigjort og kan løftes op fra bordpladen til vores besøg.
Er kogepladen fuget ned i bordpladen, så kontakt os gerne for at høre om reparationen kræver, at den bliver skåret fri, før du selv skærer den fri.

Service til din kogeplade


Køle-produkter:
Skal du have serviceret et køleprodukt, så er det vigtigt, at du ikke kobler det fra strømmen, også selvom det måske ikke køler nok, eller slet ikke køler. Det er nemlig afgørende for teknikerens mulighed for at fejlsøge på produktet, at det har kørt i nogle timer.